#BurgerTours: Burger Review #55: The Opera House

Mjesto: Riverside, ON
BurgerTours Ocjena: 7,5/10

Ukus neurednost Cijena dođi Više
Sjajno Vrlo neuredno 11-15 dolara Restoran/Bar Povrće, terasa, alkohol

Web stranica

Drewova recenzija

Djelujući kao kazalište od ranih 1900-ih, a 1989. renovirana u mjesto za multi-zabavu, Opera House na Queen St. East je bio glavno mjesto za zabavu u Riversideu i na njemu su se održavale mnoge glazbene izvedbe, kazališne predstave i druge razne svirke i zabave. Dakle, nije bilo pametno otvoriti restoran s velikim dvorištem neposredno uz glazbenu dvoranu. Opera House Grill jedini je restoran u Riversideu koji nudi jela grčke kuhinje. A osim grčke hrane, razlog zašto smo morali probati ovo mjesto bio je Shaggy Burger.

The Shaggy Burger/Foto Andrew Hockridge

Shaggy burger jedan je od tri hamburgera koji se nalaze na jelovniku Opera House Grill-a. Osim tradicionalnih 6 oz. burger i vegetarijanska opcija, Shaggy burger stoji visoko među velikim hamburgerima GTA-a. Godine 2015. Toronto Life proglasio je Shaggy Burger jednim od 25 najboljih hamburgera u Torontu. Kad smo se u lipnju 2021. odlučivali za burgerdžinicu, tražili smo nešto s terasom, pristupačnim parkingom i istaknutim domaćim burgerom. Opera House Grill savršeno je odgovarao našoj potrazi.

Stigli smo neposredno prije špice za večeru i bilo je mnogo stolova za izbor. Dvorište se nalazi uz restoran kraj Queen St. i bila je to izvrsna atmosfera. S tihom glazbom koja svira, zvukom TV-a u daljini i zvukom tramvaja koji tako često prolazi ulicom Queen St., ovo mjesto pruža jedno od najboljih ležernih doživljaja objedovanja za koje mislim da sam ikada svjedočio. Bilo je to zadovoljstvo vidjeti. Mark i ja smo bacili pogled na jelovnik, ali bio je samo jedan burger koji smo došli probati. Uz primljene narudžbe, strpljivo smo čekali otprilike 20-30 minuta da se Shaggy burger napravi.

Konobarica je iznijela naše ogromne hamburgere i stavila ih pred nas, a ja sam bio u čudu. Ovo će biti puna usta. Shaggy burger došao je pun goveđeg pljeskavica od šest unci sa tzatzikijem, slaninom, cheddarom, prženim lukom, kiselim krastavcima, zelenom salatom, rajčicom i golemim kolutovima luka. Ako je ikada postojao trenutak da utažimo glad za hamburgerima, to je bilo to. Zamotao sam obje ruke između kolosovih peciva i širom otvorio usta da uzmem prvi zalogaj. Pokušao sam dobiti svaki okus na burgeru, ali bilo je jako teško.

Ovaj burger je bio gotovo kao remek djelo. Meso je bilo pečeno baš kako treba, a dodaci su bili upravo onoliko koliko je potrebno. Imao je pomalo slan okus, ne previše ljut, ali sočan i nježan. Od težine hamburgera već se počeo mrviti u mojim rukama. I možda je najbolja opcija bila isjeći ga na manje komade, ali sam se suzdržao. Bio je to hamburger stvarno dobrog okusa i to je nešto što je moju žudnju podiglo na višu razinu.

Općenito, Shaggy burger je jedan od mojih favorita u Riversideu, a možda čak i među mojih top 25 favorita u Torontu. Jedina negativna stvar u vezi s Shaggy hamburgerom bila je ta što su dodaci izgledali kao da su upravo bačeni na hamburger, i nisu baš djelovali na okus hamburgera. Mislim na to da su dodaci (luk, zelena salata) stvarno stajali možda samo malo previše, a volio bih da je bilo više mesa. Sve u svemu, nije bio loš burger, ali ponekad bi burger trebao imati određenu ravnotežu između dodataka i mesa.

7/10

Markova recenzija

Ponovno smo u četvrti Riverside gdje vas vodimo u Operu. Niz ulicu od hotela Broadview, ovo mjesto povezano je s koncertnom dvoranom Opera House gdje je postalo glavno mjesto za posjetitelje koncerata koji mogu nešto pojesti nakon događaja uživo. Lokalni omiljeni i jedini restoran koji nudi grčku hranu u Riversideu, bio sam uzbuđen vidjeti što imaju za ponuditi.

Na jelovniku su imali samo tri hamburgera: obični burger, vege burger i Shaggy burger. Želio sam nešto veliko i mesnato za ovu turneju i odustao sam od svog uobičajenog vegetarijanskog hamburgera i odlučio se za Shaggy burger – 6 oz. Goveđa pljeskavica prelivena tzatzikijem, slaninom, cheddar sirom, prženim lukom i kolutićima luka. Ovo je također uvršteno među 25 najboljih hamburgera u Torontu. Uzdignut na visoko pijedestal, od ovog hamburgera sam očekivao samo savršenstvo.

The Shaggy Burger/Foto Mark Avila

Kad su ga stavili ispred mene, bio sam zatečen koliko je ovaj hamburger bio složen.. bio je ogroman! Inače ne jedem burger vilicom i nožem, ali ovo je bio izuzetak. Morao sam pritisnuti punđu do pristojne veličine kako bi mogla stati u moja usta. Nije lak zadatak, ali čuti krckanje i vidjeti kako svi sokovi istječu bilo je dovoljno da mi okusni pupoljci počnu sliniti.

Goveđa pljeskavica bila je hrskava, kiseli krastavci i karamelizirani luk dali su joj dobru ravnotežu slatkog i slanog, a kolutići luka dali su joj dodatnu hrskavost i okus. Sve se tako dobro slagalo, da ne mogu istaknuti niti jednu manu. Ako bih nešto zajebavao, vjerojatno je samo veličina hamburgera bila pomalo neodoljiva.

Sve u svemu, uživao sam u svakom zalogaju i razumijem zašto je to jedan od 25 najboljih hamburgera u Torontu. Najbliže je savršenstvu kao bilo koji hamburger. Nadao sam se da će izbor hamburgera biti veći i raznolikiji, ali pretpostavljam da je ograničenje pomoglo da se istakne Shag Burger. Definitivno morate imati ako žudite za finim sočnim i zasitnim hamburgerom u Riverdaleu!

8/10

Jelovnik Opera House Grill, recenzije, fotografije, lokacija i informacije - Zomato

Author: admin